Betaling og frakt

Betaling skjer med Visa/Mastercard eller Vipps.
Når bestillingen er gjennomført får du en ordrebekreftelse på mail.

Varene sendes normalt i løpet av 1-3 virkedager.

Garanti

iWALK2.0 kommer med 1 års garanti.

Uavhentet pakke

Hvis du ikke henter din pakke fra postkontoret eller mottar pakken fra Posten, blir varen returnert til oss.
Vi vil da refundere ditt kjøp, minus fraktkostnader. Disse beregnes ut i fra hvor pakken sendes fra.

Angrerett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss og har handlet som privatperson, er det angrerettloven som gjelder.

Du kan returnere varen og få tilbake kostnaden for varen hvis du gir beskjed til oss via e-post innen 14 dager fra du har mottatt varen.

Vi ordner med retur, og kostnader for dette blir trukket fra det totale beløpet.
Varene må sendes tilbake innen 14 dager fra angreretten har blitt benyttet.

Hvis varen er påført en verdireduksjon som følge av at varen har blitt brukt utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon – kan vi belaste deg som kunde for verdireduksjonen.

Angreretten gjelder kun ved forbrukerkjøp, og kan ikke benyttes av firma eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet.

Dette gjør du for å benytte angreretten

  1. Benytt kontaktskjemaet under med emnet «Angrerett»
  2. Legg ved utfylt angreskjema og ordrenummer
  3. Etter innsendelse vil du motta en retur-lapp for retur av varen via Posten
  4. Kostnaden for retur blir trukket fra beløpet som tilbakebetales
  5. For at varen ikke skal reduseres i verdi ber vi om at retur-lapp blir klistret over den første post-lappen, og at esken lukkes på vanlig måte.

Reklamasjon

Hvis det oppstår feil produktet som følge av produksjonsfeil vil du kunne reklamere på kjøpet og få varen reparert eller motta en ny vare.
Reklamasjonstiden er henholdsvis 2 og 5 år, avhengig av hva slags del som er ødelagt på varen.